Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. április 22., vasárnap

Most készül

Babatakaró Csilla barátném lányának. Már "csak" hátlapozni, tűzni kell meg persze a keret..... :-) A balerinák nem kézzel készültek, a hímzőgép munkája. A kész mérete nagyjából 120 x 150 cm, 15x15 cm-s blokkokból áll és remélem tetszeni fog a kis gazdijának! A régi takaróját is tőlem kapta és nagyon szereti, vinni kell mindenhova :-) Ez most egy nagyobb, igazi kiscsajos darab, a rózsaszín és a pink minden árnyalata megtalálható rajta. Elhasználtam az összes rózsaszín árnyalatú maradékomat hozzá, üres a doboz és lehet újra gyűjtögetni.
Hátizsákot is varrtam, rendelésre, ezúttal kisfiúnak:

Hétfő reggel útra kel a kedves vásárlóhoz, örülnék, ha sikere lenne!

Többen kérdeztétek mi van az én kis vakarcsommal, hát itt van:
Lassan ugyan de fejlődik ő is, bár még mindig le van maradva a tesóitól. Szerencsére jó étvággyal eszik a szemcseppentőből, kínálgatom már konzervkajával is,  de az még nem igazán vonzó számára. Azt hiszem, ha elkezd önállóan enni túl leszünk a nehezén!
Majdnem elfelejtettem a "pici" kaktuszokat:

Leszedtem a "gyerekeiket" teli volt velük a cserép. A kicsiket Katáék fogadták örökbe, szerintem jutott abból az egész rokonságnak :-) Aztán kaptak új cserepet is, friss földet, kaktusztápot. Jól megszenvedtem velük, a kesztyű ellenére alig maradt bőr a kezemen mire elkészültem..... de azt hiszem megérte!

2 megjegyzés:

batorba írta...

Szép a takaró, szép a táska, szép a cica, szép a virág...DE A LEGSZEBB a FŰ!!! Az a szép zöld fű:-)))

Csitri írta...

Nagyon jó lett a takaró, már én is gyűjtögetem az ötleteket, anyagokat, tesóméknak úgy néz ki, hogy kislányuk lesz.