Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. április 4., szerda

A kertem

Mióta kitört a jó idő, szinte az egész napot a kertben töltöm. Néha estére már csak négykézláb vagyok képes közlekedni :-(

Itt a fűnyírás utáni fazonigazítást végzem az ágyás mentén, ahol nem fér hozzá a fűnyíró.
Átültettem a kinti virágaimat, kigazoltam, palántáztam és Tomival hoztunk friss fakérget a virágágyásokba. Lett grill is, meg egy kiülő ahol többen is elférünk.

Az öntözőrendszer a saját kutamról veszi a vizet, de a kerti csapból vezetékes víz jön, hátha valaki inna belőle..... annyira azért nem bízom a kútvíz minőségében, bár tavalynem találtak benne semmi nem odavalót, de sose lehet tudni mi szivárog bele a talajvízbe onnan pedig a kútba.

.....és a csap közelről, direkt Tominak szeretettel.... Ő tudja miért!

A magnólia már virágzik:
És a tojásfa roskadozik az idei terméstől:-))

Mutatok még pár képet az egész kertről:


Szegény házikóm még mindig szürkében pompázik de ez hamarosan változni fog :-)
Ma átültettem a két hatalmas agave kaktuszomat is, még nem fényképeztem le mert már sötétedett mire végeztem de pótolni fogom.

14 megjegyzés:

krealady írta...

Jujj de kis helyes. Nagyszerű a hangulata. Kicsit irigykedem:)

Ili írta...

Gyönyörű!! Látom nem unatkozol, van munka bőven!!!
Érezzétek nagyon jól magatokat ebben a gyönyörű kertben!
Csak pihenésre is szánj egy kis időt!!!

batorba írta...

OHHH! Van munkád bőven!!! Bezzeg a mi kertünk. Örülök, ha még délelőtt tudok valamit csinálni.Délutánra mindig ülőmunkát kell betervezni ( Ezért vannak ekkor a német óráim)

Nagyon szép!!!

Irigykedem, a miénk közel sem ilyen gyönyörű!!!!

Gratulálok!

P.

bruercsi írta...

Nagyon szép a kerted, nagyon a te stílusod!!! :) Legyen benne sok örömöd!!

Borga írta...

Csodás!Nekem nincs türelmem a kerti munkához,pedig a végeredmény nagyon tetszik,és a hangulatnak is jót tesz!

Csitri írta...

Nagyon szép! Szeretném, ha miénk legalább a nyár végére valami hasonló lehetne. Mi a titka, hogy nem gazos a fű?

Lente Julcsi írta...

Szépséges!

Rita írta...

@Hugi: Majd a föld alatt pihenek eleget, még meg is unom :-) Unatkozni nem szokta, szerintem minden háziasszony talál magának elfoglaltságot ha akar...... ha nem :-)

@Csilla: én nem tudok ülni a derekam miatt, csak állni vagy feküdni, ill. négykézláb ... gazolni meg ültetni ideális testtartás :-)

@ Erika: Ezt imádom benned !!!!!!

@Csitri: nem titok :-)) van egy nagyobbacska öreg csorba késem, ha meglátok egy gazt kikanyarítom..... ez kb 2 perc munka és nem gazosodik el a fű :-)))

@Mindenki: köszönöm a kedves hozzászólásokat, olyan jól esik :-)

Ágota-Lencsi Művek írta...

Én leginkább a fű miatt irigykedem....sosem lesz nálunk ilyen szép. Gratula, csodaszép lett a kert!:)

Rita írta...

@Ágota: ez az öntözőrendszernek köszönhető: egyenletesen és rendszeresen locsol az időjárás függvényében (ha esik kikapcsol, ha sokat süt a nap több vizet locsol szét)

Ili írta...

Ilyet soha ne mondj, hogy majd pihensz a föld alatt!! Igen is kell időt szánni a pihenésre!! Akkor semmi értelme a gyönyörű kertnek, lakásnak, ha nem élvezed soha!!! A lakás ,a kert van értünk, nem mi vagyunk értük!!!!!Ezt hidd el egy öregasszonynak!!!!

Rita írta...

@Hugi: élvezem én, csak aktívan. Nem tudok leülni és semmittenni, legfeljebb kiülök a teraszra egy kávét meginni, de aztán megyek tovább. Tévét se igen nézek, vagy ha mégis akkor varrógépnél ülve időnként odabanzsitva a szemüveg felett vagy a nappaliban valami kézimunkával a kezemben.... időnként meglepődök, hogy milyen atcok társulnak a jól ismert hangokhoz a barátok közt-ben, mert látni nem nagyon szoktam mert a szemüvegemmel csak közelre látok.....

Kaoka írta...

Csodaszép... nem találok szavakat.:-)
És tessék mondani, hol lehet ilyen bőtermésű tojásfát kapni? :-D
Nagyon ötletes. :-)))

Rita írta...

@Kaoka: Szívesen adok Neked dugványt belőle! :-)))))