Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. április 26., csütörtök

+ 2

Még mindig hátizsák............


Hannának pöttyös labda a jele az oviban, ezért neki ilyet rendeltek.
Jázminnak a kedvenc állata a ló, neki egy pónis hátizsákot kértek:


 Szeretem ezeket varrni, már rengeteget készítettem, de nem unom mert mindegyik más, eddig nem sikerült két egyformát alkotnom. A kedves hölgy, aki rendelte ma megkapta a csomagot, sms-ben jelezte, hogy rendben megérkezett és nagyon tetszik neki. Mi kell még a boldogsághoz? Szeretem őket csinálni, a végeredmény nem csak nekem tetszik, a vásárlók elégedettek és örülnek, és még egy kis pénzt is kapok érte. Azt hiszem nagyon szerencsés vagyok!

7 megjegyzés:

Ili írta...

Nagyon szépek a hátik!!!
Az udvarod meg gyönyörű, főleg a kaktuszod tetszik!!!!

Rita írta...

Köszi Hugi!!! nekem is tetszenek, csak amikor ősszel be kell vinni, akkor szúr mint a dög és egy kín átültetni....... A másik kaktuszom nemsokára virágba borul, tele van bimbókkal, majd mutatom :-)

katha írta...

Nagyon jó ez a rózsaszín világ :)
Remélem marad sok sok vásárlód amíg csak varrsz :)
puszi

Ili írta...

Várom a képet!
Én a citromfáimmal vagyok így, mert az is tele van tüskével!

Rita írta...

Jujj, sárgulok!!!!!
Hol telelteted a citromfát????

Halász Csilla írta...

:))) az én lányom is jázmin,és póni mániás...nagyon édes hátik :)az a póni vásárolt vagy te csináltad ?

Rita írta...

Én csináltam, még soha nem vettem ilyesmit, így mindenkinek egyedi lovacskát tudok varrni, mindig változtatok rajta egy kicsit.