Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. november 6., kedd

Játszunk egyet!

Nemrég volt a blogom 3. szülinapja, ebből az alkalomból  megajándékoznánk (a többes szám: én és a blogom) valakit közületek. Annyit kell tennetek, hogy az alábbi kép alapján kitaláljátok mi történt velem ma reggel, miközben használható képet próbáltam készíteni a legújabb alkotásomról a hűtő ajtaján (amúgy az egyik nyeremény ez lesz)

  1. rám ordított a szomszéd hófehér tigrise, akire délelőttönként én vigyázok
  2.  a helyi állatkertből megszökött albínó hiúz a hűtőm tetején húzódott meg és -mivel megzavarva érezte magát-  rám fújt és leköpködött
  3. Bogyó cicám megszokott helyén aludt és a vakuzástól felébredvén nagyot ásított
A helyes megfejtéssel és hogy melyik ajándékot választanátok, írjatok egy megjegyzést! Közülük fog kisorsolódni az, aki  ezen három ajándék közül választhat:


                                                                            baglyos telótartó

                                                               macskás akármi tartó
                                (ez nagyobb mint a baglyos, a telefonnál testesebb kütyük is beleférnek)



                                 vagy mágneses  jegyzetblokk tartó, szintén baglyos kivitelben.

Bármelyiket választod, az általad kért színben készítem el Neked!
A  határidő vasárnap reggel 8:00, utána sorsolunk!
Ha hírét viszitek a játéknak (vihetitek a képet is) megköszönöm, de nem feltétel!
  
Ps.: Vér Nyúl még mindig várja befogadóját!!!!! Róla bővebben itt olvashatsz

19 megjegyzés:

Erika írta...

A helyes megfejtés: Bogyó cicám megszokott helyén aludt és a vakuzástól felébredvén nagyot ásított

Lencsilány írta...

Ahh, annyira vacilláltam, hogy a fehér tigris-e, de hát végül szerintem is Bogyó volt a tettes! Megjegyzem, talán kicsit félelmetesebb is, mint egy fehér tigris, így ebből a szögből:)

Rita írta...

Jajj lányok, azt is írjátok meg mit szeretnétek, ha Ti nyertek, jó?!?!

latinka írta...

Naggggyon ijesztő a látványa,de ő mégis egy cica:) Tanulság: Ne ébreszd fel az alvó oroszlánt,még akkor se,ha Bogyó!

Mázsa Viki írta...

Boldogságos szülinapot!
Ez a Bogyó macsek igencsak rémisztő képet vág!
A megfejtés tán a hármas. Tán, de lehet a kettes. ;)
Azt hiszem igazán jó helye lenne a telefonomnak egy uhu-ban! :)

Hobóc írta...

Én igazából úgy gondolom, hogy egy hófehér kardfogú tigris materializálódott a hűtőn, és azt mutatja, hogy kicsit piros a torka, ezért kellene neki egy jó forró mézes tea... De mivel ilyen válaszlehetőség nincs, mégis a 3. verziót jelölném meg, és ha esetleg rám mosolyogna a szerencse, egy baglyos telefontartónak örülnék én is, és szegény csupasz kis készülékem is. :)

Unknown írta...

Szia!
Először is boldog blogszülinapot kívánok.
Másodszor a helyes válasz "Bogyó cicám megszokott helyén aludt és a vakuzástól felébredvén nagyot ásított"
Harmadszor én a telótartót választanám, mert nagyon tetszik és mert nincs a telefonomnak tartója, mert eddig még nem találtam kedvemre valót.
És végül itt hirdetlek: http://abennemlakozokreativmano.blogspot.hu/
Köszönöm, hogy játszhatom veled :)

Unknown írta...

Boldog szülinapot!

Az ügyes modellre hivatkozva szerintem a harmadik válasz a helyes! Nagyon jó modell, ügyesen pózol!

Ha már választani lehet, én legjobban Bogyót szeretném, de gyanítóm rá nem lehet licitálni! :) Na jó beérem egy akármi tartóval, az már majdnem olyan mint az a cicorka!

krealady írta...

Szia, Rita! Vicces voltál, de én is maradok a harmadik verziónál:) Amúgy meg boldog blogszülinapot kívánok neked! Még sokat!!! Én az első képről választanék valami kis baglyosat:) Jó munkát!

katha írta...

Bogyó tigrissé avanzsált szerintem :)))
Én tudom benfentesektől a helyes választ és van már baglyocskám így nem játszom , de hírét viszem :))
a cicákok nagyon tetszenek - Tomi ezzel lépet be este, hogy láttad milyen aranyosak lettek??- , el tudnám képzelni pénztárcának meg igazolvány tartónak egyben :)
Pusszanat!

Kisnyul / Andi írta...

Boldog blogszületésnapot!
Szerintem a 3. válasz a helyes.
A macskás akármi tartót szeretném, ha nyerek.

Era - SK írta...

Szia, én is jönnék játszani. A megfejtés szerintem is a 3. válasz.
Kitettem a játékot:
http://kreativvilagom.blogspot.hu/

Telefontartót választanék, ha nekem kedvezne a szerencse.
Köszönöm a lehetőséget.

ARi textilmánia írta...

Szia Rita!
A cikicicáról, Bogyóról szóló történet az igaz! Hú, de nehéz dolgom volt:) !!!
Várom a sorsolást! Szép napokat!

Hencsilli írta...

A megfejtés a hármas... természetesen:D
Gratulálok a blogszülinapodhoz! :D
A baglyos telótartó nagyon tetszik :D

Kati írta...

Én most találtam a blogodra, de nagyon megtetszettek a baglyos telefontokok:) Így azt választanám, ha nyernék esetleg:)
És gondolom a cicád ásíthatott rád a hűtőről:)
Hírdetem a blogomon is a játékod:)

Ábrahámné Éva írta...

Boldog szülinapot !Gratulálok a bloghoz nem rég óta látogatom !
És a jegyzetblokk tartót választanám!

Orbis írta...

Én nagyon-nagyon szerettem volna az albínó hiúzra voksolni, de mivel igen nagy öröm lenne egy lila baglyos mobiltartó, így maradnék én is Bogyónál :)

Gerti írta...

Gratulálok a blogszülinapodhoz!! Azt hiszem a jó megfejtés a hármas lesz!?Nehéz választani az ajándékok közül, de ha nagyon muszáj, akkor a baglyos mobiltartóra esne a választásom.

Neon Rider írta...

Szia! Most találtam rád, feliratkoztam. Tetszik a blogod! Puszi

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/