Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. november 18., csütörtök

Kirándulás Csilláékhoz és egyéb "finomságok" :-))

Múlt hét végén Csilla barátnémnál jártunk Sophia-val. Képek itt találhatók ! Aki még nem tudná: blogarátságnak induló kapcsolatunk Csillával idövel átlépte a virtuális világ kereteit. Sajnos jo messze élünk egymástól, de idöröl idöre együtt töltünk egy hétvégét valamelyikünknél, összeeresztjük a gyerekeket, mi meg pofázunk és pofázunk és....... na néha varrunk is egy kicsit :-) Mint pl. most hétvégén. Nem tudtam a Barbarának készülö táskát befejezni, ezért vittem magammal a fél mühelyt hogy ott készre varrjam. Nem volt pofám még egyszer táska nélkül odamenni, már olyan rég megigértem! Ìme az eredmény:

Tetszik neki....azt hiszem (ezeknél a kamaszkáknál nem mindig lehet tudni)
Velem volt a varródobozom a jojokészitö müanyag bigyókkal, amit valamikor megvettem, de soha nem használtam, be is volt még gyárilag csomizva....na arra meg Csilla harapott rá annyira, hogy ott is hagytam neki öket, hadd jojozzon :-))) Olyan jo volt, hogy hagytam magam rábeszélni hogy vasárnap még ott aludjunk..... a gyermek meg jót logott az oviból :-)

4 megjegyzés:

batorba írta...

Na akkor örülök! Nekünk is olyan jó volt, kicsit kikapcsolódni...:-)))

Szegusz írta...

Irigykedem! :) Benézhettetek volna hozzánk is!!!!

A táskák nagyon jók lettek! Majd figyelem Barbit a suliban, hátha nála lesz... :)

Rita írta...

Köszi!!! Ha legközelebb megyek majd szolok neked is!!
Amugy az egy táska, két különbözö oldallal :-))

Szegusz írta...

:D:D:D:D:D
Ennyit a térlátásomról.... vagy mimről.. :))))))))))