Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. május 27., csütörtök

Pünkösdi összefoglaló / Pfingsten-Zusammenfassung

Svábhegyi Bucsu 2010:

közben "játszóteret" is épitettünk a kertben:
Wir haben ein "Spielplatz" in der Garten gebaut:
Tegnap pedig anyagot festettem:
Gestern habe ich Stoff gefärbt:
 és szintén tegnap:
und auch gestern:
egy óriási meglepit hozott a postás Tipikostól, ezt a gyönyörü dobozkát! Erika, itt is nagyon szépen köszönöm!!!!
 eine riesiege Überraschung hat der Postbote gebracht, diese wunderschöne Kästchen! Erika, vielen-vielen Dank!!!!

8 megjegyzés:

Abile írta...

Nagyon tartalmas hétvégétek volt! Utólag is sok-sok boldogságot kívánok a névnapod alkalmából!

Főkolomp írta...

Kedves Rita! Sajnos nem jutottunk el hozzátok, pedig beígértem a gyerekeknek. Majd legközelebb! A képekből látom, hogy jól sikerült.
És a kapott dobozod GYÖNYÖRŰŰŰŰ!

Rita írta...

Igen, sok munka volt nagyon, de megérte, jol sikerült és az idöjárás is kegyes volt hozzánk!

batorba írta...

Ohhh: Hát melyik képet is kezdjem el méltatni???:-)) A kiscsaj nagyon klasszul van kifestve!! majd legközelebb Barbara is kifesti valami szépre!!:-))) Gondoltam rátok a hétvégén, mert itt elég sz.. idő volt. Ezért is nem kerestelek!!! A játszótér a kertben nagyon frankó!!OHHH,de jó lenne egy nekünk is...de addigra kinőnek belőle a gyerekek.:-) A festéseid is szépek, szeretném már kipróbálni, de ma sem kérdeztem meg sem az anyagot, sem a festéket..pedig a "város"ban voltam..
Szóval klassz MINDEN!!!
Ui. Pláne az én csomagom!!!:-))))Majd irok vagy hivlak.

Rita írta...

Csilla, selyemmolinot vagy a vastagabb változatot megrendelheted Simon urnál telefonon, 200 ill. 300 Ft métere. Festéket pedig a varrovilág oldalán 90 ft-ért rendelhetsz!

Ili írta...

Rita! nagyon mozgalmas napokat tudhatsz magad mögött. Nagyon szépen ki van festve a tündérkéd!
Rengeteg anyagot festettél. Azt vettem észre, hogy mikrózás után, ha hagyom kihűlni az anyagot, egyenletesebb marad a festés az anyagon.
Nagyon szép ajándékot kaptál!

Rita írta...

Szia Hugi!!! Èn mindig hagyom kihülni az anyagot, ugy ahogy volt a mikroban, és csak aztán öblitem ki!

ági írta...

A festős kép jobb felső sarkában az a sárga-zöld teljesen levett a lábamról. Olyan, mint egy tavaszi zöldülő erdő, amin átsüt a nap. Fantasztikusan jó lett! Irigykedem is egy kicsit.
pági