Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. január 1., péntek

Rita´s Verlosung / Rita ajándéksorsolása

Wer möchte einen Geschenk von mir bekommen? Ki szeretne ajándékot kapni tölem??????

Ich bloge erst seit Oktober, trotzdem habe ich schon 43 regelmäsige Leserin und mein Besucherzähler nähert sich zum 5000. Es freut mich sehr, daß Ihr an meine Arbeiten Interesse habt, habe ich sogar einige Blogfreundinen gewonnen und möchte Euch dafür danken. Ich habe folgende Idee:

schreibe mir bitte in eine Kommentar,  welche meine Arbeit gefällt Dir am besten, was würdest Du von mir am liebsten Geschenkt bekommen? Bitte die Stimmen bis Sonntag am 10.01. 2010 12:00 Uhr abgeben, am Nachmittag wird dann die Gewinnerin ausgelost. Ab 20 Teilnehmerinnen gibt´s eine 2. Preis, ab 30 Teilnehmerinnen auch eine 3. Preis. Wenn Ihr Lust habt, berichte von meine Spiel in Euere Blog, dazu konnt Ihr das Bild "klauen", aber es ist natürlich keine Bedienung, ganz freiwillig :-)))



Még csak oktober ota blogolok, ennek ellenére már 43 állando olvasom van és a számlálom is közeledik az 5000. látogatohoz. Nagyon örülök hogy ilyen sokakat érdekel hogy mit csinálok, nagyon sok kedves, szeretetre és tiszteletre mélto emberrel ismerkedtem meg. Nagyon boldoggá tesz, hogy egy kicsi, spontán összeverödött kézmüves-blogolos csapathoz tartozhatok ahol  nagyon jol érzem magam és rendkivül értékes, tehetséges és nagyon aranyos lányok vesznek körül. (itt a ajándékláncos csapatra gondolok, Latinka, Csilla, Andi és még sokan mások pl. Ildi akinek nincs is blogja.......) szeretném ezt és a rengeteg kedves kommentet  megköszönni Nektek.

A következöt találtam ki: Ird meg egy kommentben melyik munkám tetszik a legjobban, melyiket szeretnéd ajándékba kapni ha Neked kedvez a szerencse. A szavazatokat kérem szépen 2010 január 10-én déli 12:00 oráig leadni. Aznap délután kisorsolom a szerencsés nyertest. Ha 20 vagy annál több jelentkezö lesz kisorsolok egy 2. helyezettet ha 30 vagy több akkor egy 3.-at is. Ha kedvetek van, irjatok a blogotokban a játékomról, a képet is elvihetitek hozzá. Ez persze nem feltétel a részvételhez.

Örülnék ha sokan jelentkeznétek erre a kis játékra igy az év kezdetén :-)))))


..............UND NOCH EIN SPIEL!!!!!!!!!!!!!!
..............ÈS MÈG EGY JÀTÈK!!!!!!!!!!!!!!

ich habe schon davon geschrieben (hier), eine sehr nette Gruppe ist bei Latinka zusammengekommen, kommt Ihr auch!!!!

már irtam róla, egy nagyon aranyos csoport jött össze Latinkánál, gyertek Ti is!!!!

64 megjegyzés:

babymotte írta...

Huhu...
na dann wünsche ich Dir noch ein schönes neues Jahr 2010 :O)
Eine Verlosung...wie schön...
na,was würde ich mir wünschen...das ist schwer zu beantworten,denn da könnte ich mich gar nicht entscheiden...ich finde alles toll :O)
besonders gefallen mir die Mausetaschen und die Schlüsselanhänger bzw Schlüsselverstecker...rundum sind die Dinge die man hier sieht schön :O)
Lasse liebe Grüße hier und verlinke Dich jetzt auf meinem Blog!!!
Liebe Grüße Heike

Petras Kramkiste írta...

hallo Rita;

ein frohes neues Jahr und alles Gute!
Eine Verlosung ist doch immer was schönes; aber es ist noch viel schwerer zu sagen, was mir bei dir am besten gefallen hat; denn alles ist einzigartig und schön; hmmmmmmmmm

also ich persönlich finde die Glücksbären sehr sehr schön, weil sie auch ein schönes Mitbringsel sind.

lieben Gruß Petra

tipikos írta...

Drága Rita!

Én bármelyik általad készített dolognak nagyon örülnék. Az én drága keresztfiam imádja a lovakat, így nekem most a Sophinak készített istálló áll a legközelebb a szívemhez, de nagyon tetszettek a (lila és rózsaszín) macik is, mivel gyűjtöm a medvéket. :o)))

batorba írta...

Kedves Rita!
Boldog új évet kívánok! Én most nem nevezek a játékodba...nem rontom máok esélyét:-))) és én már kaptam nagyon is sok mindent tőled!!!!:-))) De szívemen viselem a játékot, ezért felraktam a blogomra!!!!:-))))
Itt nézheted meg:
http://batorba.blogspot.com/2010/01/rita-jateka.html
Puszi!

batorba írta...

Ja és én ott "értékeltem" a munkáidat!:-)))))

latinka írta...

Én is itt vagyok!!!! Nehéz nagyon a feladat,mármint választani,hogy melyik tetszik a legjobban. Nekem minden,ami foltos:))) De ha már ki kell emelni valamit,akkor az összecsukható szatyor és a csillag!

És köszönöm szépen az önzetlenséget,amellyel az én játékomat is reklámozod:))

Tiffany-Andi írta...

Szia Rita!
Én bizony beállok a sorba! Minden munkád nagyon tetszik, de ha választanom kell, akkor a nagyi virágai....

Teca írta...

Szia, Rita!

Jelentkezem én is! :)
Minden munkád tetszik, bárminek nagyon örülnék! :)

Edina írta...

Én is szeretnék játszani veled! Nekem a karácsonyra készített csillag formájú terítő és a tartóka-kosárka tetszik a legjobban! :)

Karina írta...

Kedves Rita! Én most találtam ide hozzád és nagyon csodálom, hogy milyen szépeket varrsz. Szívesen részt vennék a játékodban, kisfiamnak az istállót választanám, ha a szerencse nekem kedvezne. Kiteszem a játékfelhívásodat a blogomra. Köszi a lehetőséget!

N.Zsuzsi írta...

Rita,
nekünk katica repülhetne be, annak örülnének a lányok. Nem tudom, varrtál-e ilyet, de rémlik valami....

Zsuzsmo írta...

B.U.É.k
Én is most találtam ide Rita. Minden munkád nagyon tetszik. Elsőre nem is tudtam hogy melyiket választanám, de körülbelül háromszor megnéztem miket készítettél, így az én választásom az ajtódíszre esne.

rozandi írta...

Kedves Rita! BUÉK! Latinkától találtam ide hozzád -Bár már máskor is voltam nálad -, és szeretnék részt venni a játékodban. Nekem minden tetszik, ami patchwork, mivel én nem művelem ezt a műfajt, de csodálom. De ami nagyon megfogott, az az összecsukható szatyor és a csillagos fogóid, terítőid. Az akándékláncot én is csak ajánlani tudom, bár én még az elején csatlakoztam a csapathoz. További sok sikeres befejezett munkát kívánok! Rozandi

Ida13 írta...

Tényleg sikeresnek mondhatod a blogod, Gratulálok!
Nekem a Beának varrt táskád tetszik nagyon.
Boldog Új Évet Kívánok!

Abile írta...

Drága Rita! Boldog új évet kívánok Neked és CSaládodnak! Az én kedvencem továbbra is a csillag-terítő :o))

Ledorka írta...

Szia Rita :)
Szuper a blogod, gratulálok hozzá! Macskarajongó lévén a cicás-halas kulcstartó fogott meg legjobban. Ha nyernék, ilyet kérnék. :) És el ne felejtsem írni: gyönyörűek a cicáid! :))
(Az én kreatív blogom: http://oltogeto.blogspot.com/)

Szegusz írta...

Kedves Rita! Boldog új évet kívánok nektek!

Én is szeretnék játszani! Ha nyernék, a lányaim miatt az istállót vagy valamelyik gyönyörű falvédőt választanám! (De annyi szépséget készítettél, hogy választani a legnehezebb!)

Örömmel láttam, hogy te is csatlakoztál a rendszeres olvasóimhoz! :) Köszi!

Marcsi írta...

Szívesen csatlakoznék ehhez a kedves társasághoz! Nekem a macis kulcstartód tetszett a legjobban!

Timi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Kedves Rita!
Szeretnék részt venni a játékodban, mert mindig lecsúszok arról, hogy tőled kapjak ajándékot. Mindig megelőznek a csajok az ajándékláncban is. :) Talán nem véletlen. Nekem a táskáid tetszenek nagyon és nagyon szeretnék egyet megszerezni. :)))

Timi írta...

Kedves Rita!
Minden munkád nagyon tetszik, három kedvencem is van (istálló, Bea táskája, dobozka az anyagdaraboknak), bármelyiknek nagyon örülnék :)
Örülök hogy játszhatok, köszönöm a lehetőséget!

Silerika írta...

Gratulálok a blogodhoz! Nagyon tetszenek a foltvarrós dolgok, bár én is varrok ilyesmit. Szeretek másoknál nézelődni, úgyhogy jövök máskor is. A varrósdobozkád, és a szatyraid tetszettek most a legjobban! :o)

Michaela Querbeet írta...

Hallo Rita, herzlichen Glückwunsch zu so einer hohen Besucherzahl, auch ich bin immer wieder gerne auf deinem Blog, ganz toll finde ich deinen Wandbehang für deine Enkeltochter. Was ich mir wünschen würde wenn ich gewinne weis ich nicht, das würde ich dir überlassen denn du machst doch durch die Bank nur schöne Sachen. Ich wünsche die ein forhes und gesundes neues Jahr mach weiter so, ganz liebe Grüße Michaela

Frivolina írta...

Kedves Rita!
Köszönöm, hogy olvasója lettél a blogomnak. Így ismeretlenül jelentkeznék a játékodra. Mivel én nem vagyok foltvarró, de nagyon csodálom a munkáitokat, így bármilyen pw technikával készült ajándék befutó lehet nálam:) köszi mégegyszer.

hildiko írta...

Kedves Rita!

Először is Boldog új évet kívánok!
Nekem legjobban az istálló tetszik, a kisfiam imádja a lovakat, jó lenne, ha már lenne saját házuk a lovacskáknak. Nagyon tetszik még a nagy virágos táska is, de nagyon nehéz választani.

Üdv: Ildikó

hildiko74@gmail.com

Névtelen írta...

Rita! Ez nem igaz, hogy Te milyen fáradhatatlan vagy!!! Megkapod tőlem a legfittebb nagyanyó díjat!:-))) Én most nem jelentkezem, hiszen rengeteg szépségem van Tőled! Kapjon más is lehetőséget!Meg aztán a blogomon se tudlak reklámozni!:-(
Puszi: Ildi

Ida írta...

Nagyon tetszik minden ,nem tudok választani. Ha mégis muszáj lenne, talán egy táskát választanék.
Üdv: Ida

Lonci (Győr) írta...

Én is jelentkeznék a játékodra! Bármelyik munkádat szeretettel fogadnám, mert Te készítetted:-))))

Lonci (Győr) írta...

Látom már nem is 43, hanem 54 állandó látogatód van:-)))

H. Mária írta...

Játék, játék, játék. Akkor, ha játék, én egy barna színű, alkalmi táskát szeretnék, amibe lehet egy könyvet elhelyezni, telefont, tollat, papírt, zsebkendőt. Izgatottan várom a sorsolást. Mária :D

Monika írta...

Minden munkád nagyon tetszik,amiket választottam volna,láttam,hogy családtagoknak ajándékok.
A határidőnaplódért vagyok NAGYON oda!!!!!!A játékban már nyerte,de ha most nekem kedvezne a sorsolás,akkor biztosan azt kérnék.:)

lapappilon írta...

szia!
szeretnék veled játszani.....
az akasztható házikók tetszenek a legjobban, ímádom őket.....

lapappilon@gmail.com

Jutus írta...

Kedves Rita!
Boldog új évet kívánok!!!
Én még csak most találtam a blogodra és nagyon tezszik!!!Szeretnék játszani én is.Nekem a virágos táskád tetszik nagyon a többi szépség között!:D

Szilvi írta...

Véletlenül találtam rád, nagyon szépséges dolgokat csinálsz. Kedvencem a paci-istálló.
Szilvi (egy pónimániás 4 éves anyukája ) :-)

Mamis írta...

jelentkezem én is...
Gratulálok az eddigi munkáidhoz!Nekem is bármelyik jöhet*-ne*!

Margó írta...

Szépek a munkáid!

Igen én is szeretnék játszani...
A dec. 14-ei bejegyzésben levő táskáid tetszenek nagyon.

judit.6 írta...

Én is szeretnék veled játszani. Mindig is csodálltam a patchwork munkákat, de én csak köszönőviszonyban állok a varrógéppel, ami ehhez kevés. :) Nekem legeslegjobban a falvédő tetszik, de természetesen ez túl nagy lenne, így én a csillagos edényfogókat választanám. :)

enigma írta...

szia Rita:)
köszönöm a jelentkezést, nálam....és ha nekem kedvezne nálad a szerencse, egy cicás kulcstartót választanék:)
kreatív, alkotós évet kívánok,
Kriszti

Györgyi írta...

Kedves Rita!
Itt lennék én is!
Már decemberben is álmélkodtam, hogy milyen szépségeket varrsz, és akkor is és most is az őszi terítőd és képed tetszett a legjobban.
Akkor még csak németül írtál, az okt. 15.-i bejegyzésnél, amit én nem értek, de a többi munkád alapján biztosra veszem, hogy Te varrtad!
Igazam van?
Nagyszerű, hogy így karácsony után is van energiád az ajándékozáshoz!

Cinella írta...

Kedves Rita!
Szeretnék én is jelentkezni a játékodra!
Mivel nagyon tetszenek amiket alkottál nem tudok közülük választani, de ha nekem kedvezne a szerencse, akkor annak fogok örülni, amit kapok! :-)

norcsella írta...

Szia!

Hát ezt nem lehet kihagyni. Igazából nem lehet dönteni. Talán a cicás és macis kulcstartó. :o)

Cheeks írta...

Szia!

B.Ú.É.K.!

Szeretem a játékokat :)

Minden munkád nagyon tetzsik, a legkisebb lányomnak azonban az istálló nyerte el a tetszését :)

Üdv:

Réka

Marika írta...

Jelentkezem én is a játékodra .
Minden munkád szép és igényes .
Nem tudok választani .

Orbis írta...

Szia!
Nekem talán a házikós kulcstartód tetszik legjobban... imádom a házikókat!

Az én nagyobbik kislányomnál is csillapíthatatlan lómánia tombol, őőőrület :)

Minden szépet és jót kívánok az új esztendőre!!

Orbis

Aranka írta...

Kedves Rita!
Alkotásokban gazdag új évet kívánok. Szívesen jeletkeznék a játékra. Nem vagyok szerencsés alkat de ha mégis nyernék, akkor a táska 2.-öt választanám a szépségeid közül. üdvözlettel

Dia írta...

Szia Rita!
Nagyon Boldog Új Évet kívánok Neked!
Én is már régóta csodálója vagyok a sok-sok patchwork-munkádnak!
Ami nagyon ötletes és tetszik, az istálló, de az összehajtható szatyor (piros) is fantasztikus lett!

Dia

Lente Julcsi írta...

Én is szeretnék összehajtható szatyrot!!!
Légyszi írd meg a címed,tudjam hová küldjem az ajándékot!
Köszönöm :o)

Rita írta...

:-))) Szia Julcsi!!! Elöször nem értettem miért akarsz nekem ajcsit küldeni, itt éppen forditva van a dolog, én küldök majd a szerencséseknek :-))) Aztán rájöttem (vág ám az eszem...) hogy Te vagy a párom az ajándélkáncban......Cim megy emilkében, ha megtalálom az oldaladom a mailcimed!

Mismouth írta...

Szia :)
Nagyon tetszik a levél mintás táska, a házikós képeid :) Így ha én nyernék, örülnék bármilyen apróságnak, amivel a Te neved van fémjelezve!

Heike írta...

Hallo Rita,

ich bin gerne auf Deinem Blog. Er gefällt mir sehr gut.

Du machst sehr schöne Sachen.

Was ich gerne gewinnen möchte ??? Da lasse ich mich überraschen, alle Sachen sind total schön.

LG,
Heike

bruercsi írta...

Húúú, ez nagyon nagylelkű játék! Szeretek hozzád járni, mert tetszik a stílusod mint szövegben, mint varrásban! Nekem legjobban a Beának varrt táskád tetszik, ami nem véletlen, mert táska bolond vagyok! :))

Unknown írta...

Hu, ha választani kéne, akkor a táskák nagyon tetszeek! főleg amit Beának varrtál. de a maciaid is nagyon édesek!
Köszönöm a lehetőséget! :)

Dudit írta...

Szia Rita,

Nem rég óta bloggolok, ma készítettem a saját bloggomat! Nézd meg párnap múlva már képek is lesznek fent!
Te oldalad nagyon tetszik, szépek a munkáid!

Judit

bubble írta...

Szia!
Én csak most keveredtem ide hozzád, és örömmel látom, hogy vannak macijaid :) Ha esetleg én nyernék, kiugranék a bőrömből :)

Timi írta...

Szia!
Nekem a bevásárlószatyor tetszik nagyon (persze a többi is). Szépek az alkotásaid, örülnék ha nyernék. :)

Gabi ´s Strick - Fieber írta...

Hallo Rita ,
erst möchte ich dir noch ein gesundes & erfolgreiches neues Jahr wünschen .
Du hast einen sehr schönen Blog , machst so schöne Sachen ;o) - bin total begeistert ;o)
Es macht riesigen Spaß bei dir vorbei zu schauen .

Ich möchte an deiner Verlosung auch noch teilnehmen , was ich mir wünschen würde ... puhhh - das ist so schwer , bei so schönen Sachen .
Mir gefallen die Glücksbärlis und der Schlüsselanhänger sehr gut , das wär was für mich ;o) .

LG
Gabi

Larisa írta...

Just now I found your blog. I like it. I became a new follower. I hope I can take part in this surprise candy? All like surprises ))
I linked it on sidebar. Hugs from Larisa
http://larisa-raznosti.blogspot.com/

Bereczkiné Erzsike írta...

Kedves Rita, örülök, hogy rád találtam, Mismouth-on keresztül jutottam el Hozzád.

Csodás dolgokat készítesz, szívből gratulálok.

Az én kedvencem a karácsonyi prototípus táska, valami csodálatos, ahogy megtelik a levelek által élettel, vidámsággal :)

Jó egészséget kívánok "viseléséhez" :)
S talán még nem késő, áldott, békés, egészségben gazdag boldog új esztendőt kívánok.

gyöngyvirág írta...

Kedves Rita!

Én is megpróbálom, hátha.. A kicsi lányomnak szeretném az istállót, akár babaházként hasznosítva.
További sok sikert, kreativitást ötleteket ezekhez a szépségekhez, amiket megosztasz velünk.

F.Gina írta...

Gratulálok a sok kommenthez ! Persze, nem csoda, nagyon szépek a dolgaid :)) Főleg a leveles táskád és az okt 27-i táska tetszik !
De a macijaid is édesek :))

Kalex © írta...

Én is jöttem játszani!!! :o)
És ami nekem a legjobban elnyerte a tetszésemet, az a macis kulcstartód... hát az vmi tünemény!!! :O)

Névtelen írta...

Még ennyire talán sosem örültem annak, hogy vasárnap melózok reggel 6tól.. Eddig nem voltam gép közelben, amikor meg igen, akkor csak kb 2 percre...

Nekem mindegyik alkotásod nagyon tetszik, a lovarda nagyon öteletes és profi, a kávés szett pedig igazán a szívem csücske :)

Szeretnék én is játszani :)
Köszönöm! :)

Феникс írta...

Grüße und besten Wünsche aus Russland! Kann ich noch Zeit für Ihre Geschenke! I really liked Ihrer Arbeit, vor allem die rote Tasche-Transformator, Häuser und lostutnye Decken. Ich wünschte, kreative Erfolge!

Charlotte írta...

Én is szeretnék játszani!!! bár, már csak 7 perc van hátra :) a virágos táska nagyon tetszik, de szerintem az összes táskád gyönyörű, sőt, minden alkotásod gyönyörű, így bármelyiknek szívesen lennék a büszke tulajdonosa :)