Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. október 19., péntek

A fotelok új ruhája

Még valamikor tavasszal vettem ezt a két fotelt a hozzávaló lábtartó hokedlival használtan. Nagyon-nagyon kényelmesek, viszont kicsit ütött-kopott volt, a párnák huzatának is voltak már jobb napjai. A fa vázon Tamásom segített: fogta és lefestette fehérre. Nagyon jól sikerült, olyan lett mintha vadi új lenne. Azonban így még feltűnőbb volt a huzat állapota, ezért  új ruci kellett neki. Elmentem az ismert svéd bútorüzletbe mert tudtam, hogy árulnak külön huzatot is ehhez a fajta fotelhoz. Volt is, a választék is nagyon jó volt, de az ára!!!!! A fotelra 15.000,- Ft /darab, a hokedlira 5.000,- Ft / darab. Úgy döntöttem ennyit nem adok érte, hanem vettem inkább ugyan ott jó vastag pamutvásznat és megvarrtam én. Ráadásul ez az anyag éppen akciós volt és 1.200,- Ft helyett 900,- Ft volt métere. 6 métert vettem és maradt még 2-3 díszpárnára való anyag. Nagyon tetszik az eredmény, íme:


Ezzel még nincs vége, mert kitaláltam, hogy kell nekem egy sarokkanapé, de semmi kedvem százezreket adni érte, meg a régi kanapémnak semmi baja. Úgy döntöttem, hogy a meglevő darabot kell átalakítani.  Megterveztem, lerajzoltam, Tomi pedig megcsinálta. Jobb is így, mert a kandalló és a kémény miatt egyedi méretben kellett "legyártani". 10 cm vastag habszivacsot kapott, ezt meg kellett rendelni a szokatlan alakja miatt. Még a huzat hiányzik a habszivacsról, ha kész (már kiszabtam!) mutatom !

3 megjegyzés:

krealady írta...

Látom, te is ezeket a klasszikus foteleket részesíted előnyben! Nekem is mindig ilyen volt - a mostani már nem ilyen. Nagyon szerettem őket. És szerencsére bármikor "restaurálhatók":) A tiéd is nagyon jól sikerült!!! Kíváncsi vagyok a kanapéra!!!! :)

batorba írta...

Tényleg nagyon jól sikerült és nagyon klassz lett. Én is szeretnék újrahuzatolni...csak idő kérdése. Első körben a konyhai székek kellenének, majd a gyerek etetőszék....
Na majd egyszer!

P.

Aranka írta...

Szép lett, ügyes vagy és mennyi pénzt spóroltál magadnak újabb anyagokra
: )