Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. május 5., szombat

Bontogattam!

Kilenc csomag jött össze mára, mint az előző bejegyzésemben mutattam is :-) Most megtudhatjátok, mit rejtettek a dobozok-borítékok. A sorrendnek nincs jelentősége, úgy bontottam ki őket ahogy a kezembe kerültek, nem válogattam.
Szilvi csomagja volt az első, egy gyönyörűen díszített fadobozt, egy kisebb dobozkát és mágneseket kaptam! Hála a többieknek  -majd mindjárt meglátjátok- lesz is mit tartanom Szilvi dobozában! Szilvi, nagyon szépen köszönöm!



A másodiknak Ignáczné Györgyi csomagja akadt a kezembe. Tőle egy cicás anyagból készült tartókát (régen keresek valamit amibe beletehetném a sminkcuccaimat hogy ne guruljanak állandóan széjjel, most már van !)Horgolt nekem négy csudaszép virágot amit a szintén tőle származó mágnesekre szerelhetek, de hordhatom kitűzőnek, vagy rávarrhatom egy hajgumira. Nos, 1-2 mágnes lesz belőle, de egy hajgumit mindenképpen akarok csinálni belőle, nagyon tetszenek! Györgyi, köszönöm szépen ezeket a szépségeket!


Itt Kollárné Veronika alkotása látható. Nagyon eltalálta a nyakláncot, imádom! Nézzétek csak meg közelebbről:


 Gyönyörű, aprólékos munka! Vera, nagyon-nagyon köszönöm, alig várom, hogy viselhessem!



Most Felkerné Krisztina csomagját mutatom. Cicák -ők nálam mindig bejönnek:-), ez a Milka a kedvencem, és egy csodálatos karkötő. Ezt is érdemes közelebbről megvizsgálni:
Le a kalappal! Nagyon tetszik Kriszti, köszönöm-köszönöm-köszönöm!


Tóthné Erika lelkes újrahasznosító, és legjobb tudomásom szerint a zöld csapatot erősíti. Ennek ellenére  küldött nekem ajándékot, amivel igazán nagy meglepetést és örömöt szerzett. Tőle pet palackból készült medálokat és tojáshéj mozaikkal díszített könyvjelzőt, képeslapot és kincses dobozkát kaptam. Ez utóbbit szintén megmutatom közelről, valami fantasztikus!
 Erika, Te is eltaláltad az ízlésemet, nagyon szépen köszönöm!


Szoborné Zsuzsa szintén ékszerrel lepett meg, és szintén önszorgalomból, Ő egyébként a piros csoportos, ennek ellenére kaptam tőle is csomit. Nagyon tetszenek, nézzétek:
Sajnos a közeli kép nem túl jó, közben besötétedett :-( 
                                
A csomagban volt még az sk. képeslapon kívül néhány fincsi tea is. Zssuzsa, nagyon szépen köszönöm, nagyon örülök nekik!!!!


Sinkó-Széles Kata egy nagyon édes, romantikus kulcstartó-pénztárca szettet készített nekem, amivel nem csak varró tehetségét bizonyította hanem telepatikus ill. jövőbe látó képességéről is tanúságot tett.
Ma reggel kaptam egy szép nagy pénztárcárt, van abba mindennek hely csak az aprónak nincs...... Kata megoldotta a problémát, ráadásul nagyon tetszik! Köszönöm szépen Kata, a táskámban a helyük!


Ő is cica, csak egy kicsit nagyobb mint a többi :-) Sásdi Melindától pirogravur technikával készült nagymacskát kaptam. Melinda a zöldeknél van, tehát nem kellett volna nekem ajándékot készítenie. Nagyon köszönöm, hogy ennek ellenére gondoltál rám,holnaptól a dolgozószobám falát fogja díszíteni!

Csillám, megint sikerült meglepned! Anyag-szetteket kaptam és egy fűszertartó polcot fűszeres üvegekkel. Ő is gravírozott:
:
Nagyon klassz, holnap ő is elfoglalja a helyét a konyhámban! Nagyon köszönöm Barátosném!
Tegnap született babádhoz még egyszer gratulálok!

Ennyit tudok most megmutatni, de ahogy érkeznek az ajándékok teszem azokat is fel! Lányok, kivétel nélkül rengeteg munkát és időt fektettetek az ajándékokba, mindenki eltalálta az ízlésemet! Eszméletlen jó érzés volt már ránézni is a nagy halom borítékra, hát még bontogatni...... Nagyon szép szülinapot szereztetek nekem!

Játékon kívül Katától is kaptam valamit :-)) A következő "évadban" Ő is szeretne részt venni a szülinapos játékunkban, különösen most, miután élőben is látta a sok gyönyörűséget amit kaptam. Amikor jöttek szülinapot köszönteni már ki voltak bontva a csomik és tele volt a varróasztalom mindenféle szépségességgel. Mondanom se kell, hogy megcsodálta mindegyiket :-)


Ezt a két édes állatlát varrta nekem! Lilu a sárkány és Mártha az elefánt :-) Imádom őket!

8 megjegyzés:

Kata írta...

Szívből örülök hogy tetszik az ajándékom és hogy még hasznos is ;)

Sok gyönyörű ajándékot kaptál és még nincs is vége ....

Itt is nagyon sok boldog születésnapot kívánok!!!!

Kaccat írta...

Isten éltessen sokáig!

Cinella írta...

Rita!
Még egyszer nagyon boldog születésnapot!
A kis dobozt Cini készítette Sofinak!
Örülök, hogy tetszenek az ajándékaim.

katha írta...

Isten éltessen Drágám sokáig! Köszönjük a tegnapt, Tomi éppen most csipegeti a tésztasalit :)))
Lilu és Mártha pedig hozzon neked szerencsét, még ha nem áll fel az orra akkor is :)))
Puszillak!

Susu írta...

Drága Rita!
Örülök, hogy tetszik az ajándék!
Sok szépséget kaptál. És még mennyi minden érkezik ezután is. :)

kereni írta...

Nagyon sok boldog szülinapot.
Sok gyönyörű ajándékot kaptál, talán jövőre én is benevezek.
Leld örömödet bennük.

Orbis írta...

Micsoda szépségeket kaptál :) És boldog szülinapot!
Mikor van évadváltás? A következőbe én is beszállnék!!! Ha lehet...

Fáni írta...

Boldog szülinapot? bár kicsit megkésve. Mikor indul a következő forduló? Már beszéltünk róla, hogy én is jövök!