Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. március 15., csütörtök

Folt-cicák

Mivel baromira semmi dolgom és időm mint a tenger (na jó kicsit hazudós vagyok, mostanában nem tudok aludni) nekiálltam patchwork blokkokat szerkesztgetni, természetesen a másik szívem-csücske lett a témám: macskák :-)
Ez az első de lesz még, a cica haverok már kiszabva várnak az összeállításra. Hogy mi lesz belőle lövésem sincs, szerintetek?
Mivel ez a saját szellemi termékem, lehetne egy "szabad" projekt (direkt felkerülne a blogra és nem csak a tagok hanem bárki vihetné) a szakkörös blogon. Lenne rá igény?

5 megjegyzés:

margom írta...

Nagyon helyes! Biztosan szívesen elkészíteném, amint egy kis időm lesz!

batorba írta...

Na azért aludni sem árt!!!:-) Vagy csak éjszaka nem tudsz aludni és akkor jönnek az ihletek?? Amúgy igényem lenne rá, csak szerintem idöm nincs már semmire.:-(
Úgy rohan, mintha fizetnének neki azért, hogy ne álljon meg egy percre sem.:-))

Kellems hétvégét és szép napos idót kivánok neked!

p.

katha írta...

én szívesen csatlakozom :) a dolgozó falára egy tároló esetleg? zsebekkel ahova mindenfélét lehet dugdosni, pl félkész hímzéseket, kiszabott blokkokat papírzsepit? :)

Rita írta...

@Margó és Kata: készítem a leírást lépésről-lépésre fotókkal!!!!
A tároló nagyon jó ötlet csak szabad falfelületet kell neki találni...alapból se volt sok, az 5 db ablak miatt.
@Csilla, köszi és hasonló jókat Neked is!!!!

Főkolomp írta...

Azt el is felejtettem írni neked a levlistán, hogy én is imádom a cicákat!!! Bármi jöhet cicás mintával!!!!
Amúgy én is beneveznék egy cica-projektbe is, az alvásról már én is leszokóban vagyok....