Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. január 16., hétfő

Csalódtam......

.... az emberekben. Sok emberben. Volt köztük hozzám nagyon közel álló, volt akit csak "ismerősként" tartottam számon, de amikor segítséget kért megtettem minden tőlem telhetőt és a szó szoros értelmében ráfizettem. Én azt hittem, az emberek alapvetően jók  (ugyan vannak kivételek de ritkán) és ha segítek nekik nem azzal hálálják meg, hogy pár százezer forintos számlát hátrahagyva szó nélkül távoznak.
Vagy köszönetképpen, hogy használhatta a kocsimat összetöri, és minden figyelmeztetés nélkül lelép majdnem 100.000,- Ft büntetést gyorshajtásért és egy vaskos lakatosszámlát maga után hagyva.
Nehéz év volt a tavalyi, tele bánattal és csalódással. Azt hiszem, egy életre megtanultam nemet mondani, nem fogok a jövőben bárkinek segíteni és bárkiben megbízni. Azért akad néhány ember akik mellettem álltak és tartották bennem a lelket: Tomi és a párja Kati, Zsuzsa, a lüke sógornőm, aki ugyan néha borzasztóan fel tud bosszantani a hülyeségeivel, de többnyire azért jó, hogy van, Anyósomék Bori Mama és Kálmán Papa, akik feltétel nélküli szeretettel ragaszkodnak hozzám és már-már olyan mintha az Ő lányuk lennék, Csilla barátném, aki kb ezerszer mondta, ha beszélgetni szeretnék hívjam és kb ötvenszer hívott meg hozzájuk pár napra (most már el fogok menni hozzájuk hamarosan) és Sanyi, aki vigyáz rám még most is, nélküle sohasem másztam volna ki a depresszió mély és sötét gödréből. Ők azok akik bármikor számíthatnak rám ha úgy hozza a szükség. Nem szeretnék elfelejtkezni a szülinapos játékban résztvevő lányokról, a sok kedves, biztató levél nagyon jól esett, köszönöm ezúton is! Napról napra jobban érzem magam, sőt nemsokára olyan jól leszek mint új koromban. A tanulságot azonban levontam: időnként nemet kell mondani, különben ráfizetek nagyon, és bár szeretek adni másoknak alaposan megnézem eztán, hogy kinek segítek.
Legközelebb beszámolok majd mi minden készült el a házamon, lesz fénykép a felső szintről is. Most kezdődik a munka a másik lakásban, majd azt is dokumentálni szeretném ilyen volt- ilyen lett fotókkal. Nem sokat varrtam, de ami elkészült legközelebb megmutatom :-)

14 megjegyzés:

Ili írta...

Rita! nagy sajnálattal olvasom, hogy ennyi gondod volt az elmúlt évben!Nem volt neked elég az építkezés, még ilyenekkel is foglalkoznod kellett.
Vigyázz nagyon magadra. Nagyon várjuk a képeket!!

batorba írta...

Sajna ilyen áron tanultam én is....és érdekes, de sok "barátom" volt előtte...aztán észre kellett vennem, hogy HOPPÁ....de sokan nincsenek már. Nem sajnálom ŐKET. Szereztem új ismerősöket, még ha csak virtuálisakat is.:-)))Jobb ez így! Negy pofon, bagy csalódás, nagy tanulság. Úgy látszik te is így tanulsz!:-))))) Fel a fejjel és gyere!:-)))

bruercsi írta...

Ó, sajnálom!:(
Remélem jobban leszel gyorsan!

Luna írta...

Sajnálom, amiket meg kellett élned :(

Sajnos az ember csak akkor tudja meg, kik az igazi barátai,kire számíthat igazán, ha bajban van. :(

Remélem ez az éved sokkal - de sokkal jobb lesz!!! :)

Krisztina írta...

Drága Rita!

Azt szokták mondani, hogy bajban ismerszik meg a jó barát! Tehát aki/k most is melletted áll/nak, amikor egymás után értek a sorscsapások, csalódások - azok az igazi barátok. Biztos, hogy kevés lesz, de azokat meg kell becsülni.

Kemény éved lehetett - abból indulok ki amit itt és a levlistán írtál. Drukkolok neked, hogy az idei jobb legyen. Azt mondják, hogy ez az év a sárkány éve lesz, és hogy ez jó jegy!

Tudom, könnyű ezt kívülállóként mondani, de fel a fejjel és előre!

Drukkolok neked! Hajrá!!!

Krisztina a "kékektől"

Kata írta...

Drága Rita,

Nagyon sajnálom hogy ennyi rossz történt Veled!

Kitartás és nagyon sok erőt kívánok Neked a továbbiakban!!!


Kata

Borga írta...

Kedves Rita!Kívánom,hogy ez az éved sokkal könnyebb és boldogabb legyen!
A mai világban tényleg meg kell tanulni nemet mondani,picit "önzőbbnek" lenni,néha magunkra gondolni.Sajnos ezt saját tapasztalatból mondom,mert én is abba betegedtem bele,hogy mindig másoknak próbáltam megfelelni...De úgy érzem,mostmár sokkal keményebb vagyok.
Kitartást,és jó egészséget kívánok!

Főkolomp írta...

Ó drága Rita, úgy elszorult a szivem. Tudtam én is a gondjaidról, de így töményen nem jó olvasni. Kívánom, hogy sikerüljön túllépned ezévben a sok bajon, próbáld élvezni az új otthonodat!!! Felejtsd el azokat, akik nem tartottak ki melletted, becsüld meg, akik igen, és tudjál nemet mondani!!!!!!! Mi itt a virtuális világban tudunk pár szóval segíteni, de igazából - sajnos - neked kell megoldanod mindent. Én ehhez kívánok neked erőt, egészséget, cicusokat!!!!!
Puszillak!

tipikos írta...

Drága Rita!

Nagyon sajnálom, hogy ilyen tapasztalatokat szereztél!
Kívánom, hogy soha többé ne kerülj ilyen helyzetbe!
Gondolj azokra, akiket felsoroltál, és a többieket felejtsd el!
Olyan könnyű tanácsokat osztogatni ilyenkor, így én ezt nem teszem, csak bízom benne, hogy minél hamarabb "itt lesz" a régi Rita!
Addig is kitartás!
Millió puszi

Kaccat írta...

Kedves Rita, nehéz ilyenkor bármit mondani, bár tudom, a szavak is sokat jelentenek, ezért inkább küldök neked sok pozitív energiát ++++++++++++++++++++++++++ , hogy újult erővel, megerősödve sikerüljön túllépni a tavalyi éven!

Marika írta...

A tyúkanyó hiába várt:(

Boci írta...

Ha minden bent van, indulhatok.
A gyeplő végén az indulatok
Megfékezhetetlenül, húznak le délre,
Oly szemtelenül.

Na jól van, elengedem magam,
Hogy a Tisza tisztára mossa agyam,
S ha ketten leszünk ott lenn a parton,
Az ecsetemet majd eléd tartom, hogy:

Színezd újra, színezd újra!
Az életet, ha megfakulna,
S az égbolt beborulna,
Ne menekülj, csak színezd újra!


S,Ha téged sem hagy már hidegen
Az a marslakónak hitt idegen,
Aki tőled lehet az E.T.,
Ha az ötödik pohár megszépíti.

Tudom, csak mára kellettem.
Nyugi! A számod eltettem,
Amikor sátrat vertél.

De, ha még egyszer sápadt lennél:

Színezd újra, színezd újra!
Az életet, ha megfakulna,
S az égbolt beborulna,
Ne menekülj, csak színezd újra!

Cinella írta...

Rita! Remélem sikerül minél előbb talpra állnod, és sokkal, de sokkal erősebb leszel, mint előtte. Ha ehhez az kell, hogy tudj nemet mondani, akkor azt kell megtanulni. Ne gondolj azokra akiket most elengedtél, nem érdemelnek meg Téged. Öleld magadhoz azokat, akik akkor is Veled voltak, amikor a legmélyebben voltál, mert Ők azok, akikre számíthatsz!

Rita írta...

Drága Lányok!!
Nagyon nagyon jól esik a sok kedves hozzászólás, biztatás, sokat jelent nekem minden sor amit írtatok!
KÖSZÖNÖM!!!