Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. február 14., vasárnap

Dijesö

Dijakat kaptam, többet is!!! :-))) Silerika és Lidércke tisztelt meg ezzel
és Silerika meg is toldotta!
Nagyon szépen köszönöm lányok!!!!!
A szabály szerint 7 dolgot kellene magamrol irni.....már egyszer megtettem, lássuk csak mi jut most eszembe ami másokat is érdekelne:
  1. Macskabolod, amugy is nagy állatbarát. Dolgozom a helyi állatvédöknél is, föként macskákat mentünk, de volt már nálam egy dán dog is átmeneti vendégként :-)))) Szerencsére szerette a cicákat, nem csak rántva vagy sütve, mert nekem (már mindenki tudja) két saját macsom van, meg idöröl idöre mentett vagy talált cicák laknak velem.
  2. Varrás az életelemem, azonkivül néha kötök, holgolok és rajzolok is, már amikor az 5 éves unokám hagy  :-)))
  3. Rengeteget olvasok, imádom a könyveket
  4. Jobban szeretek adni mint kapni, amit már többen kihasználtak, egy ideig hagyom magam, de aztán van egy határ.......
  5. Mostanság már teljesen a varrásbol élek, gyakran éjszaka is a varrogép elött ülök.
  6. Utálok korán kelni. Ebben unokám Sophia remek partner. Ujszülött korában egyböl átaludta az éjszakát, négy honapos korátol este 10-töl reggel 8:30- 9:00 oráig aludt, mainapság hétkor megy aludni és reggel fél 9-kor erövel rángatom ki az ágybol hogy fél 10-re azért az oviban legyünk :-)) Amugy imádom, bár néha rettentöen fel tud bosszantani, es ezt ö tudja a legjobban :-)))
  7. Hajlamos vagyok határidös munkákat az utolso pillanatra hagyni :-(
Én most nem adom senkinek tovább, szerintem az ismeröseim közül már mindenki megkapta.

Nincsenek megjegyzések: