Meine Enkelin / Unokám

Lilypie Kids Birthday tickers

2009. december 6., vasárnap

Ich habe eine Auszeichnung bekommen!!!! / Dijjat kaptam!!!!!!


Ezt a kitüntetést Latinkától kaptam. Elöször nem hittem el, hiszen vannak sokkal szebb blogok és ügyesebb kezü lányok mint én..... gondoltam biztos van még Rita rajtam kivül is, biztos öt gondolta Latinka.  De nem, kérdésemre ezt válaszolta: "Rita,nekem olyan természetes volt,hogy a Te neved ugrott be. Hogy miért? Akárhányszor olvaslak,mindig az jut eszembe,hogy ilyen emberből kellene sok. Sugárzik belőled a jóindulat és a szeretet mások irányába. Ez az igazi így karácsony tájékán,nem? Hát ezért."
Teljesen meg vagyok hatódva, nem gondoltam volna hogy én valaha ilyesmit kapok, és nagyon-nagyon örülök neki!!!!!
Latinka!!!! Nagyon-nagyon köszönöm kedvességed, ennyi aranyos, joszivü emberke között nehéz lenne rosszindulatunak vagy szivtelennek lenni!!!!!!èn csak igyekszem továbbadni amit Töletek kapok!!!!!


Legszivesebben mindenkinek továbbadnám akinél idözni szoktam de ugye ez nem erröl szol....... ugyhogy hosszu rágódás után szeretném továbbadni

7 megjegyzés:

Nyafkamacska írta...

Köszönöm szépen. Nagyon megtisztelő!

Cila Zzy írta...

Nagyon szépen köszönöm! Jól esik, hogy rám gondoltál:-)

tipikos írta...

Kedves Rita!
Én még nagyon kezdő vagyok, és csak néhányszor "találkoztunk", de nagyon szimpi vagy és csodás dolgokat készítesz! Remélem még sokat fogunk beszégetni! :o)
(Ja, és imádom Garfieldot)

Rita írta...

Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen! Persze hogy sokat fogunk még beszélgetni, annyi aranyos, joszivü, segitökész nöszemélyt ismertem itt meg, nem is gondoltam volna!!!! Nagyon örülök nektek!!!!! Garfieldot én is imádom a barátnöjével együtt :-)))(elválaszthatatlanok)
Majd ha nem lesz ennyi varrnivalo többet mesélek roluk, mert ha két ilyen szobatigrincs van a lakásodban, ott aztán nem lehet unatkozni :-))))

batorba írta...

Rita!!!

Hát még csodálkozol rajta, hogy TE Blogger díjat kapsz a magyar csajoktól!!!???? Nem a rosszindulat beszél belőlem ( a németekkel szemben- bírom őket is), de Te egy tipikus nagyon jó fej MAGYAR nőci vagy! ( (Direkte le nem írnám ide németül, mert persze vannak a németeknél is kivételek!)

"Te vagy a lelkedben magyar maradni." - tipikus pasziv-szenvedő szerkezetben és csúnyán fordítva így hangzik a rólad szóló mondatom németről magyarra.)

Örülök neki ( szerintem a többiekkel együtt!), hogy rád akadtunk!!!

Legyen szép napod!

Rita írta...

Lányok azért szentté ne avassatok már!!!!!! :-))))

batorba írta...

-:)))))